Vanaf oktober 2024 beschikbaar voor uw organisatie
ALS UW ADMINISTRATIE (EXTRA) AANDACHT NODIG HEEFT
Na 30 jaar in loondienst te hebben gewerkt als administrateur heb ik in 2017 de beslissing genomen om mij op de financiële markt te introduceren als interim boekhouder.
Organisaties hebben te maken met diverse oorzaken van personele onderbezetting zoals zwangerschapsverlof, onbetaald verlof of langdurige arbeidsongeschiktheid. Ook het opzetten van nieuwe projecten of digitale systemen en het opvangen van achterstanden als gevolg van groei vraagt om een oplossing. Voor deze tijdelijke onderbezetting wordt er gezocht naar een interim.
Daar ligt mijn kracht; mijn opdrachtgevers rust en continuïteit te geven bij (onverwachte) personele onderbezetting door de opdracht naar volle tevredenheid uit te voeren.
Met mijn kennis, ervaring en soft skills ben ik in staat de opdracht in korte tijd zelfstandig uit te voeren, afgestemd op de bedrijfscultuur.
Met mijn sociale vaardigheden en open communicatie voel ik mij snel betrokken bij een organisatie. Betrouwbaarheid, duidelijkheid en integriteit zijn een paar van mijn kwaliteiten om zelfstandig én met het team de opdracht goed uit te voeren.
Klik HIER voor het lezen van aanbevelingen van eerdere opdrachtgevers.