Vanaf oktober 2024 beschikbaar voor uw organisatie
Mijn diensten stel ik beschikbaar voor mkb organisaties die behoefte hebben aan tijdelijke boekhoudkundige, financiële en administratieve ondersteuning bij personele onderbezetting.
Op financieel gebied kunt u mij o.a. benaderen voor:
-
Inboeken en verwerken van in- en verkoopfacturen
-
Inboeken en verwerken van kas- en bankboekingen
-
Klaarzetten en verwerken van betalingen
-
Voeren van debiteuren- en crediteurenadministratie
-
(internationale) Btw aangiften
-
Cashflow en begrotingen
-
Grootboekcontrole
-
Rapportages bijwerken en optimaliseren
-
Tussentijdse financiële rapportages
-
Jaarrekening voorbereiden voor de (externe) accountant
-
Rapportages ontwerpen vanuit boekhoudpakket
-
Optimaliseren van efficiënt gebruik van boekhoudsysteem
-
Stroomlijnen van interne processen.
Finance is mijn corebusiness en mijn kennis en ervaring op gebied van salarisadministratie en HR- gerelateerde onderwerpen zijn zeker van toegevoegde waarden.
Wat bied ik mijn doelgroep:
-
Tijdelijke (interim) opdrachten
-
Parttime 20 – 30 uur
-
Op locatie van de opdrachtgever
-
Flexibel in dagen en uren
Klik HIER voor het downloaden van mijn cv
In een voorgesprek gaan wij uw wensen en mijn mogelijkheden op elkaar af te stemmen. Wilt u een afspraak maken of heeft u vragen? Laat een bericht achter via het contactformulier en ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op. Liever telefonisch contact? 06 106 859 00.