
Mijn diensten stel ik beschikbaar voor mkb organisaties die behoefte hebben aan tijdelijke boekhoudkundige, financiële en administratieve ondersteuning bij personele onderbezetting.
Op financieel gebied kunt u mij o.a. benaderen voor:
-
Inboeken en verwerken van in- en verkoopfacturen
-
Inboeken en verwerken van kas- en bankboekingen
-
Klaarzetten en verwerken van betalingen
-
Voeren van debiteuren- en crediteurenadministratie
-
(internationale) Btw aangiften
-
Cashflow en begrotingen
-
Grootboekcontrole
-
Rapportages bijwerken en optimaliseren
-
Tussentijdse financiële rapportages
-
Jaarrekening voorbereiden voor de (externe) accountant
-
Rapportages ontwerpen vanuit boekhoudpakket
-
Optimaliseren van efficiënt gebruik van boekhoudsysteem
-
Stroomlijnen van interne processen.

Finance is mijn corebusiness en mijn kennis en ervaring op gebied van salarisadministratie en HR- gerelateerde onderwerpen zijn zeker van toegevoegde waarden.
Wat bied ik mijn doelgroep:
-
Tijdelijke (interim) opdrachten
-
Parttime 20 – 30 uur
-
Op locatie van de opdrachtgever
-
Flexibel in dagen en uren
Klik HIER voor het downloaden van mijn cv
In een voorgesprek gaan wij uw wensen en mijn mogelijkheden op elkaar af te stemmen. Wilt u een afspraak maken of heeft u vragen? Laat een bericht achter via het contactformulier en ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op. Liever telefonisch contact? 06 106 859 00.
